Friday, October 12, 2012

Tidal Wave

Berkenaan dengan tajuk , ya ombak besar . haha . tak de lah ombak mana . aku nak cakap yang lately emosi aku tak betul sangat , aku tak boleh tidur , kadang2 aku rasa sangat happy dan dalam masa yang sama aku akan tetiba jadi sedih . kenapa ? tu wallahu'alam . aku pun tak tahu kenapa . masalah paling besar aku sekarang ni is aku susah sangat nak tidur malam . kadang2 , lepas subuh baru aku boleh tidur . then first class confirm lambat or aku tak datang . ya lah , kalau tidur kul 6.15 , bangun kul 8 memang gila lah kan -_- aku confirm akan miss first class yang pukul 8 tu . lecturer aku sampai dah faham dah . tapi yang best nya , kalau class pagi , aku tak ngantuk , bila tang kelas petang tu , hampa tengok menguap aku , dah macam hipo dah . hehe . susah betul aku nak tidur . tak kira aku penat macam mana , mengantuk macam mana , tak boleh tidur gak . aku dah cuba macam2 cara dah . aku dah solat sunat , solat taubat , baca quran , maafkan  semua orang , zikir , selawat , al-fatihah , tak jadi2 jugak . pelik jugak aku . nak study pun tak boleh sebab otak penat , aku jadi blur . so , study jadi sia2 .

Okay second part . Aku rasa aku dah move on . kot lah kan . tapi one thing that i'm sure about , i have a new crush . uuuu ~~~ seronok nya lah . haha . but alah biasa lah crush biasa kan . suka tu normal lah . just hope one day aku boleh jumpa dia face to face lah . si dia ni , pandai menghidupkan conversation . dia banyak cakap , dia tak pemalu , dan dia awesome . dia orang temerloh , pahang . but sekarang ni kat usm . buat degree kat sana . kesian dia kena belajar calculus yang susah bapak tu . haha . aku rasa , this time , aku akan take it slow lah . aku tak nak rush2 . "let it fall , don't force it to fall" , aku akan try guna ayat tu . aku senang bila berbual dengan dia . dia pun sempoi je . haha . bila aku bercakap dengan dia , hati pedih aku yang dah lama melecur ni , dia mcm recover balik tau . awesome betul . serious . rasa macam healed je broken heart tu . sangat2 awesome . but in term of couple , aku pun tak sure lah pasal couple2 ni . aku dah jadi mcm trauma sebenarnya . aku nak cari someone yang betul2 boleh ngam dengan aku , yang betul2 boleh tahan dengan aku , yang satu haluan dengan aku . sebab , aku memang jenis yang take this thing seriously . aku bukan main2 dalam bab2 macam ni . sebab hati orang , aku tak suka main2 kan . aku tahu macam mana rasa sakit nya hati bila dah terluka . seksa beb . gentle tak tipu . but aku tak sure lah dia macam mana kan . sebab benda ni tak boleh paksa . tu aku cakap slow2 . let it grow by itself . baru awesome gitu . haha . but serious lah , aku rasa tenang bila aku have a conversation dengan dia . but , who knows kan . anything can happen . just pray for the best lah . aku letak kan semua ni kat tangan Allah . kalau benda ni menghala ke arah maksiat , minta2 Allah jauhkan lah . tak sanggup aku 7 keturunan aku buruk -_- aku nak keturunan yang baik2 . ngehehe . aku just boleh berdoa yang Allah bagi yang terbaik untuk aku , rezeki yang dah Allah tentukan . Aku hanya boleh terima dan bersyukur dengan apa yang Allah dah bagi . Alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment