Saturday, May 5, 2012

Stress !!!

ya allah !! aku stress gila ya allah . aku belajar , study tapi sepatah haram pun x masuk kepala otak aku ya allah . aku terasa macam nk mengalah ya allah . aku tak pernah rasa bebanan sebegitu berat seperti ini ya allah . bila aku terkenang wajah ibu bapa ku ya allah , aku menangis . basah bantal aku ya allah . menangis di dalam gelap . aku dah cuba ya allah . aku tak tahu kenapa aku boleh jadi macam ni . dulu aku pandai , dikira pandai juga tapi mengapa sekarang aku terasa amat bodoh ya allah . aku kecewa dengan diri aku sendiri . tak berhenti air mata aku mencurah ya allah . tekanan kali ni sangat berat . aku anak sulung , diamanahkan untuk menjadi yang terbaik antara adik beradik . kalau aku tak banggakan kedua ibu bapaku , siapa lagi ya allah. aku buntu ya allah . aku terlampau kecewa untuk mengecewakan kedua ibu bapaku . tadi , aku hantar whatsapp kat papa , aku tau papa dah tido tapi aku hantar jugak . aku gagahkan diri untuk tetap hantar


" Pa , abang stress sangat . Abang mintak maaf kalau abang kecewakan papa ngan mama . Abang tak tau kenapa abang bodoh sangat sekarang ni . Apa abang belajar langsung tak masuk otak . Abang tak tahu nak buat macam mana lagi dah . Abang dah cuba apa yang abang boleh buat tapi abang tak tahu ah . Rasa macam bodoh sangat sekarang ni . Abang mintak maaf pa . Abang betul2 mintak maaf ."


well , tu yang aku hantar kat papa through whatsapp . aku terlampau sedih , kecewa , tekanan . Demi Allah aku sangat tekanan sekarang ni . Aku tak tahu lah . Hmm . Aku terlampau down sekarang ni . Maaf . Ya Allah , apa patut aku buat ? :'(

1 comment:

  1. banyak kan berdoaaa :) Al-Quran pengubat jiwa :)all the best bondol!

    ReplyDelete