Friday, March 30, 2012

...

Ya Allah . tolong aku . sumpah aku dah tak tau nk buat apa lagi dah . aku dah cuba apa yang aku boleh . aku merayu ya Allah . tolong aku . tak pernah aku rasa macam ni ya Allah . aku betul2 buntu . tenangkan diri aku ya Allah . kenapa nasib aku selalu macam ni . bila aku cuba jaga hati orang , aku cuba jadi yang terbaik . kenapa perlu berakhir mcm ni ? kenapa akhir sekali aku yang paling teruk terjatuh ? aku bukan nak menyalahkan qada' dan qadar mu ya Allah . kadang2 aku hampir putus asa . apa yang aku buat semua salah . semua tak kena . kenapa aku tak dapat yang setimpal ? aku rasa mcm nak putus asa sekarang ni ya Allah . Ujian kau kali ni betul2 berat , betul2 patahkan semangat aku . kadang2 lelaki mampu menangis ya Allah . aku lemah ya Allah . aku sedar aku lemah . kali ni betul2 aku dah terjatuh ya Allah . aku mohon padamu ya Allah , beri lah kekuatan padaku . aku tak mampu dan tak larat nak hadapi semua ini seorang diri . tolong ya Allah tolong ! gugur jantung aku ya Allah bila diperlakukan begitu . terasa macam apa yang aku dah korban kan , apa yang dah buat , terasa sia-sia . aku berserah padamu ya Allah . aku berserah padamu sepenuhnya . kalau hari esok lebih baik dari hari ini , kau sambung nyawa ku . kalau semakin teruk , aku rela dicabut nyawaku sebab aku tak rela bila satu hari nanti aku hilang kepercayaan padamu . aku redha ya Allah . kau makbulkan segala apa yang aku hajatkan ni ya Allah . aku tak kuat

No comments:

Post a Comment