Saturday, February 7, 2009

Keduaronokkan Shisha dan Jamming !!

Semalam punye story lupe nk post ..
haha .. smalam gi shisha ... kat OD ah en ... ade aku,ammar,def,nasrul,tengku,rahim,amir,and haziq dtg lambat ... semalam memang best ah shisha en .. amir byk gak ah isap . tp x sebanyak aku .. die isap sampai muntah , sampai muka die pucat .. ngok btl .. kate nk challenge .. tp sekejap je da muntah , da give up .. pe cer ?!? haha
sebabkan amir nasrul,tengku ngan rahim kne balik skali sbb amir x tahan dah .. ngok nye amir .. aku yg isap satu botol sorg un steady lagi .. blah ah ko mir !! amir muntah .. def muntah warna merah dowh ... da same mcm air tembikai kat pak cik jambu tu dah aku tgk ... lepas muntah die hisap balik ~_~
ammar plak isap sampai sakit perut , sampai pening+mabuk .. pastu die gi toilet ...
die kuar2 toilet , die ckp "fuuhhh , ilang pening+mabuk aku lepas berak .. ko gi ah try berak" ... aku da gelak da ... x de kene mengena berak ngan pening ~_~
pastu lepas shisha , nk gi jamming kat hot sound .. pastu SAS(Syazwan Aiman Sobri) x leh gi plak .. hampeh tol ..
pastu kitorg try call Hot Sound .. die ckp tutup .. kitorg call ozone , tutup gak .. ammar da sangap nk jamm nie ... kitorg gi yamaha jap nk beli tali guitar aku .. pastu ammar gi tanye abg rambut kerinting kat situ "bang , sini mane studio jamming yg bukak ?" pastu abg tu bgtau ade satu studio jamming kat blakang Sri Intan TomYam .... kitorg try ah gi situ .. memang tempat nk masuk die tu memang bersepah thp setan berak cair ah en ... kitorg gi first2 , memang x caye ah situ tempat jamming ... pastu kitorg terdengar ade org main lagu Avanged Sevenfold ... kitorg try ah masuk ... rupenye tauke die tgh main .. due org je tapi caya giler dorg main ... aku igt satu band yg main , rupenye 2 org je main .. siot tol ... x sangke plak slame nie ade studio jamm kat situ .. kalau kitorg tau x yah gi jauh2 jamming ... memang layan ah dlm die en .. drum die best .. guitar die best .. mic ade 2 .. ade room for recording .. memang class ah .. 32 je ... besar plak tuh .. memang lepas ni kitorg jamming kat situ je ah en ..

jom ?!?

No comments:

Post a Comment